bonne soirée.

Bonne soirée mes amis!
Min första jobbdag avklarad och det känns riktigt bra. Det är
inte riktigt samma rutiner som det kommer vara i framtiden på grund
av att den här veckan har de äldre barnen fortfarande lov så jag
är hemma med dem om dagarna. Men det sköter sig själva
mycket så som ni såg förut kunde jag till och med gå ut på en
promenad en stund. Imorgon händer det lite mer saker, jag ska
först till La Creche på morgonen (ungefär som dagis) för att träffa
de som jobbar där. Sedan ska jag skjutsa till mattelektioner,
doktorer, träningar osv. under dagen. Sen kommer ju Jasmin, som
också ska vara au pair i ett område väldigt nära mitt, till Paris imorgon
så jag ska väl ta en tur till henne under kvällen om jag hinner. Vädret
ser hyfsat ut också och lite sol vore ju inte fel under hennes första dag! 

weheartit.com
Får nog bli en sån här och en latte på ett café i Paris i helgen, har ju inte
provat de än!

Kommentarer
Postat av: Simon ( Gissa vilken)

Dom är jättegoda :) Saknar dig Hanna <3

2011-08-30 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0