frågor.

Sorry my english friends but this post's gonna be in Swedish since
I got some questions from some swedish readers.

Jag har ju nu varit här i drygt två och en halv månad och mycket har
hänt sen jag första gången satte min fot på fransk mark och mycket
har jag lärt mig. Och tänk då att det är mer än 6 månader kvar i det här
(oftast) fantastiska landet! 

Jag får ju ibland lite frågor här i bloggen vilket jag tycker är jättekul. Det
är många som funderar på hur det är att vara au pair och jag svarar alltid
på era frågor så det är bara att fråga på. Det jag inte har varit så bra på
har att varit att publicera frågor och svar i bloggen. Det tänkte jag göra nu,
men först undrar jag om det är någon fler där ute som har några frågor om
au pair - livet eller rent allmänt om mig och mitt liv här i Frankrike. Skicka en
liten kommentar här under så ska jag försöka svara så gott jag kan! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0