explanation.

Som ni såg igår så översatte jag mitt inlägg till engelska,
detta för att jag har så många kompisar här som inte förstår
nånting av det jag skriver på svenska (gäller bara att inte skaffa
för många franska kompisar så att man måste börja skriva på
franska också...) och för deras skull så ska jag nu försöka översätta
det mesta jag läger upp här i bloggen. Bara för att förklara mig lite! 

Nu: skola!

As you might saw yesterday I have started to translate my posts
here into english, this because I have so many friends here that doesn't
understand what I'm writing when it's in swedish (now, I just need to try
to not get too many french friends so that I must write it in french as well...)
and to please them I will from now try to translate as much as I can here in
my blog. Just for your information.

Now: School!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0