mörkt när jag vaknar.

Trodde aldrig att jag kunde vara så här trött på morgonen. Det är inte ens
speciellt tidigt, min BB ringer klockan 07.30 prick varje skoldagsmorgon men
det känns som döden att gå upp då. Vad hände? Ska nog också påpekas att
jag i vanliga fall är ganska morgonpigg. 

Det som hände var nog att hösten kom och därmed mörkret. Jag älskar det förstås;
löven på marken, tända ljus och kläder som man längtat efter men som det varit för
varmt för att ha på sig. Men jag hoppas att min kropp ställer om sig snart och inser
att gå upp på morgonen är precis samma sak på hösten som sommaren. 

Insåg nu också att jag var för trött för att ens tänka tanken att skriva på engelska.
Just realized that I'm way to tired for writing my post this morning in english, I didn't even think
of it when I started. Sorry.

Skorna jag älskar och som jag äntligen kände att det var läge att sätta på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0