Versailles

Fullspäckad dag igår med skola, roadtrip, läxor, jobb och bio och
idag blev det inte annat heller med först shoppande av veckans
mat med min hostmum, tur till Paris för lunch med Allison och sedan lite
fönstershopping i La defense tillsammans med Caitlin och ikväll sitter jag
barnvakt. Sen ska jag också försöka göra lite läxor och stryka kläder
ovanpå det.

Roadtripen gick till Versailles. Det var jag, Allison och Caitlin som tog
min lilla minicooper och åkte iväg till det kända slottet och trädgården.
Fint var det, och varmt! Tror att temperaturen steg upp mot 30 grader
vilket den har gjort varje dag denna veckan. Tror faktiskt att det har
hjälpt mot mina annars så bleka ben lite grann. Vi hade förstås med
oss den obligatoriska picknicken som vi satt och mumsade på intill
slottet. 















Versailles



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0