sleeping beauty.

Det behövdes bara lite sömn och en ny dag för att få mig på
bättre humör. Imperfait är fortfarande svårt men jag ser ändå
ljuset i tunneln och jag antar att det kommer att sätta sig någon
gång i framtiden (efter ett antal franska böcker kanske?). 

Idag har jag förutom att plugga imperfekt handlat kött (!!!) på
marknaden, tagit en springtur, jobbat och somnat med anteckningarna
i handen på min gosematta i mitt rum.

I only had to sleep and wake up at a new day to feel better. Imparfait
is still hard but I'm starting to cheer up a bit about it and to feel that
someday I will probebly know it as good as anyone (after a couple
of french books maybe?).

Today, I have done some more studying but I have also been at the
wednesdaymarket close to my house to buy meat (!!!), done some running,
working and somewhere between that I fell asleep with my impairfaitnotes
in my hand at the cozy carpet in my room.


Maybe it was a bit like this. 
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0