chillout.

Kom precis hem från skolan + lunch efteråt. Känns riktigt
bra och på torsdag ska jag dit igen för att betala skolavgiften
och för att anmäla mig till gymklasserna som också finns där.
Hamnade i klass A2 vilken är en nybörjarklass men för de som
har lite mer vana med språket så jag tror att det blir perfekt för
mig. Efteråt så gick jag och några amerikanska vänner bort
till ett lunchställe och köpte paninis. Just nu går min hjärna på
högvarv för att kunna skriva på svenska då jag oftast pratar
engelska med allt och alla här. Försöker dock prata franska så
jag kan men det är svårt nu i början när man inte är så van.
Det blir någon slags blandning mellan engelska/franska. 

Har fortfarande några timmar kvar innan jag börjar jobba så jag
passar på att ta det lite lugnt. Just nu är det Private Practice som
står på min att-se-lista. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0