finally well.

När man har lite hemlängtan kan man alltid gosa med kissekatten som inte
bor här (men ändå är här största delen av dagen) som dessutom ser lite
grann ut som min katt där hemma. 

Idag ska jag träffa en au pair från Australien som bor i närheten av mig.
Dessutom ska jag jobba ikväll (vilket jag gör varje kväll på veckodagarna,
då umgås jag också med min familj vilket någon trodde att jag aldrig gjorde.
Dock vill jag inte lägga ut bilder på familjen och barnen så det är därför inlägg
om dessa är ganska få). Nu ska jag hoppa in i duschen, för som ni ser är det
där sjuklinghåret inte att leka med och nu ska det istället bli "JAG ÄR FRISK-HÅRET".
För det är jag. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0