lovely monday.

Har haft en supermåndag so far med tidig uppgång (klockan åtta, haha,
tidigt i jämförelse med vad jag brukar) och städning så nu är det fräscht
i huset, eller i alla fall på mitt våningsplan. Sen tog jag RERen in till Paris
för att träffa min gamla brevvän som jag hade när jag var sisådär 10 år
gammal och som bor i Versailles. Helt galet egentligen, att vi ses nu tio år
senare. Hon var verkligen en jättetrevlig tjej som jag hoppas träffa fler gånger
under min tid i Paris. Det är väldigt roligt att få lite franska vänner också när
man i stort sett alltid annars umgås med au pairer som kommer från hela världen.
Vi gick till ett sushiställe vid Saint germain de prés som var toppen; 8 euro för 6
stora bitar laxsushi med sallad och soppa till förrätt och några godisbitar till efterrätt. 

Snart: work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0