more like a french girl?

Så imorse kom det ett inlägg om hur icke fransk jag är. Nu
kommer det ett om hur fransk jag har blivit. För något annat som
är typiskt franskt är att klaga på vädret och tycka att det är kallt
om det inte är åtminstone 30 grader. Då är det hyfsat väder. Just
nu är det runt 20 och jag funderar seriöst på att köpa mig varmare
tröjor, byxor (kanske långkalsonger?) för att jag fryser hela tiden.
Har till och med börjat använda min vinterhalsduk när jag går ut.
Och jag borde ändå vara van vid kyla och att det är kallt vid den
här tiden på året? 


Vinterhalsduken på när jag hämtar barnen på Field Hockeyn.


Träden börjar faktiskt se lite ledsna ut här också. Kanske hösten är påväg ändå?

För de som är lite bevandrade i fotbollens värld så tror jag att detta också
är platsen där fotbollslaget Paris Saint Germain spelar. Får nog ta mig en tur
dit någon dag för att checka om det verkligen är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0