not so bad for being a monday. not at all actually.

Kom precis hem från O'sullivans där jag hade en
catch up med Allison om helgens bravader över ett
glas vin. Bra avslut på en fin måndag! Imorgon börjar
skolan och jag ser fram emot det enormt mycket. Trodde
inte att jag skulle sakna det så här mycket men det är
väl antagligen ett positivt tecken då jag troligtvis nästa år
kommer att börja plugga på riktigt och bli en stor tjej, på
universitetet (hur skrämmande är inte den tanken egentligen).
Ska inte tänka på det nu dock, just nu är jag en liten tjej i
ett stort land som imorgon ska ta sin kalender och sitt fina
nya anteckningsblock för att ha sin första franskalektion.

Exited? Of course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0