quatre semaines.

Idag firar jag fyra veckor som au pair i Frankrike.
Fyra veckor fyllda av glädje, pussande av små barn, tårar,
hemlängtan, telefonsamtal, nya vänner, turistande, fikande,
pluggande, bloggande och mycket mer. Det var svårt att veta
vad man skulle förvänta sig när man kom hit så jag kan nog
inte säga att mina förväntningar blivit uppfyllda. Men jag är
heller inte missnöjd över hur livet här är. Jag trivs och de
första veckorna har varit jobbiga med mycket hemlängtan
men också härliga med massor av nya intryck och människor.
Så jag tar en dag i taget, jag är här nu. I en av världens vackraste
städer och ska studera ett av världens finaste språk och dessutom
vara delaktig i en underbar familj. Det är vad jag gör just nu och
det är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0