some really good fallafel.

Spenderade söndagen i Paris tillsammans med Allison. Vi gick till L'as du
Fallafel som är enligt mina pariskort Paris bästa fallafelställe. Kan väl inte
annat än hålla med dem. Det var fantastiskt gott och jag gissar att jag och
Allison lär bli stammisar där. Ligger i Le Marais vilket är ett väldigt mysigt
område med massor av små restauranger, caféer och butiker (vilka många
också har öppet på söndagar till skillnad från resten av Paris). Var 26 grader
varmt idag och strålande sol så det gjorde nog också sitt till att jag hade en grym
dag.




The queue outside of L'as du Fallafel


My cute friend Allison (a.k.a. Ginger Spice)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0