varm utflykt.

Igår var det varmt, riktigt varmt, för varmt!
Jag och några andra au pairer åkte in till Paris för att äta
sushi och sedan åka till IKEA (som de svenskar vi är). Sushi
och IKEA blev det, med viss ansträning då vi var tvungen att
gå i stekhet sol en halvtimme till IKEA utan vatten. Nästa
gång tar jag med minst tre vattenflaskor istället för en liten
fjuttig som jag hade denna gång. Det räckte inte!

Trots hettan så var det en väldigt trevlig dag och jag har
lärt känna så mycket nya trevliga människor här så det känns
oerhört bra. Idag ska det vara en picknick vid eiffeltornet så
jag hoppas på att vädret spricker upp lite och att regnmolnen
som finns utanför mitt fönster försvinner. 







Notre dame


"Are we in spain? "


Meatballs of course!


Efter för många timmar i solen. Jag bjuder på denna, varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0