jag kan!

Man känner hur självförtroendet växer och att man faktiskt
kan klara av att lära sig något under detta år här när man två
dagar i rad fått höra (från fransmän/fransyskor måste tilläggas):
Ah, tu parles bien francais! Det gör slitet och hemlängtan lite lättare.

Att jag sedan också ikväll fick höra Carolas låt Säg mig var du
står översatt till franska på gymmet toppade ju ändå min dag.
Det ska jag drömma om inatt. Bonne nuit! 


Paris, je t'aime. (ibland i alla fall)
weheartit.com 

Love the feeling when french people (two times in two days now)
tells you that you speak good french. That gives me a little bit
more faith and hope when studying this sometimes impossible
language. 

To top that, I got to her a swedish singers song translated into
french at the gym today. That's what's in my head tonight.
Bonne nuit!

Kommentarer
Postat av: Moa Wiklund

DU ÄR VERKLIGEN GRYM HANNA!

2012-01-06 @ 15:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0