malin.

Idag är en speciell dag, för idag fyller min finaste, bästa kompis Malin 20 år.
Tjejen jag växte upp med, förändrades, skrattade, grät, åt b&j, dansade,
sov, tittade på satc, levde livet, beundrade, tog studenten, lyssnade på melissa
horn i ett kallt tält på P&L, saknade, pluggade, åt popcorn, tog körkort, åkte skidor,
firade nyår i sälen, firade nyår i Karlstad, åkte buss, skrev arga mail till VT,
åt fiskburgare på mackis, ältade, blev glad igen, bästis.

Det var vi och mer ska det bli. Tack för att du finns och ha världens bästa dag! 


en gång för längesedan. 



Kommentarer
Postat av: malin

fäller fina små tårar, över att du är min och jag är din. och över att du inte är här. men ändå känns du så nära. du skulle ju lika gärna kunna sitta här bredvid i sängen min. och snart ses vi, en paris, romantikens stad! lyckliga jag. <3

2012-01-15 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0