och det blåser på månen(läs; Paris.).

Det blåser så mycket att jag undrar hur länge huset kommer
få stå kvar. Skolan är igång, både för mig och barnen och allt
har återgått till vardagen. I helgen slänger vi ut granen och då
är julen över för den här gången. Rätt skönt kan jag tycka, julen
är härlig och kul men det räcker med den månaden om året
som vi har. 

Har några lugna timmar för mig själv innan jag börjar jobba vid
fyra. De ska spenderas med min bok och fika. 

It's so windy that I can't believe how our house can still stand
strong. I'm spending some hours before work inside with my
book and coffee. Now everything has gone back to normal,
school has started both for me and for the kids. It feels fine
though, christmas is fun but it's enough with just one month a
year. 


Ungefär vad jag längtar efter just nu...
weheartit.com


...fast verkligheten ser mer ut så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0