sunny paris.





Lite bilder från en solig söndag. Tänkte bara visa er vilken fantastiskt fin
stad jag bor i ändå. För annars har jag inte så mycket att visa. Dagarna
rullar på fortare än man någonsin kan förstå och jag inser att det kommer
vara juni och tid för avresa på ett kick. Tänk att jag redan varit här i fem
månader, nu är det bara andra halvlek kvar och det är ju nerförsbacke
som jag så ofta har sagt. Så nu kör vi! 

Some pictures from a sunny Paris. I haven't got so much more to show
you, days are passing really quickly and it's incredible I've already been
here for five months. Sooner then I know it will be time to go home. How
weird isn't that?

Kommentarer
Postat av: sara

snygging! har du bestämt dig för att åka hem i juni och ta jobbet? :)

2012-01-17 @ 22:30:15
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: sara

sv: det har legat lite på is ett par dagar pga sydamerika och all flytt, men jag har mejlkontakt med dem om den senaste lägenheten jag visade dig, som ändå känns bra. ska kolla lite mer engagerat när jag kommer hem till karlstad nästa vecka :) är sjukt pepp på paris!

2012-01-17 @ 22:54:29
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: agnes

jag köpte dem för några veckor sedan, kanske finns kvar:) ha det fint!

2012-01-18 @ 21:41:00
URL: http://agnesalmvarn.se
Postat av: Louise

Hej!

Jag ska åka till frankrike som au pair om en vecka, och undrar lite saker. Om språket, hur mycket franska känner du att du har lärt dig under tiden du har varit i frankrike än så länge? Går det fort att komma in i det?

Sen har jag följt din blogg ända sen innan du åkte, och eftersom jag nu kommer ner och inte känner någon kanske du skulle ha lust att ses någon gång? :) Du verkar ju känna några stycken där nere nu, och jag antar att man lär känna lite folk genom skolan, men skulle vara väldigt kul om det fanns någon(svensk också) som man kunde träffa!

Ha det braaa! :)

2012-01-19 @ 23:25:09
URL: http://monreve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0