svensk vår.

Dags att börja jobba snart. Inte så länge dock då familjen ska
iväg till mormor och morfar på middag vid sju. Då passar jag på
att göra mig i ordning inför kvällens bravader. Vet inte riktigt
vad kvällen har att bjuda på än men planen är att åka in till Paris
och träffa några vänner till Beata. Känner jag mig själv rätt så tar
jag nog sista metron hem då jag börjar jobba nio imorgon bitti,
men man vet aldrig. 

Dagen har annars varit toppen, började med en timmes konversations-
kurs imorse på La Clef och sedan tog jag, Beata och My en tur till
simhallen här i St G. Det är svensk vår här idag igen, solen skiner,
runt 10 grader varmt och inte så blåsigt. Härligt! 


Jag med fina julklappsklockan som jag fick av bästa syster! 

Time for work soon. Not too long tonight since the family are going
to the grandparents place for dinner. The plans for me tonight is
probebly to go in to Paris with Beata and see if we can find a nice
bar or something like that. Will probebly not stay out too long since
I work at nine tomorrow morning, but you never know. 

Today was a good day, after conversation course at La Clef me,
Beata and My went for a swim at Piscine Olympique here in St G.
The weather was also nice, like spring in Sweden. Sunny, around 10
degrees and not so windy. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0