och jag mår så bra

efter att ha sett filmen "My week with Marilyn" konstigt nog.
Vet inte om det berodde på filmen, det faktum att jag inte
har behövt jobba ikväll eller att det var så underbart vårigt
kvällsväder och skymning när jag gick hem men bra känns
det. Jag och Paris har väl börjat finna oss lite mer i att ha
varandra i våra liv också, var väl på tiden kan man tycka.
Kanske är det våren som gör det eller också så är det bara
som så att tiden läker alla sår. Åtminstone ikväll! 


Bonne nuit et joyeuses Pâques à tous!





Kommentarer
Postat av: Emma Nielsen

Hejhej! Gillar din blogg jätte mycket! Jag själv funderar på att bli au-pair, går första året på gymnasiet, den enda jag gör att drömma om att ut och resa efter gymnasiet. Att resa till Paris såklart! Min drömstad! Varit där innan och jag är helt förälskad! Men i alla fall, jag undrar hur du blev au-pair. Behöver man ha speciella betyg? Ha varit barnvakt i x-antal timmar i Sverige först? Använde du dig av aupairads.com eller hur gjorde du för att hitta din värdfamilj? Blir otroligt tacksam för svar! Kram

2012-04-10 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0