påskhelg i raketfart.

Vart tog helgen vägen? Påskhelgen som jag trodde var en
långhelg gick snabbare än någonting annat och nu är det helt
plöstsligt tisdag. Imorgon kommer mamsen och på söndag
åker jag hem på en välbehövlig semester hemma i dom
värmländska skogarna. Två veckor där uppe blir det innan
jag kommer tillbaka och kör slutspurten i Frankrike. För det
är vad vi är inne på snart, lite drygt en och en halv månad
kommer det vara kvar i detta baguetteland när jag kommer
tillbaka och det är ju INGENTING! 

Helgen har ju varit toppentrevlig även fast den gick alldeles
för snabbt. Bio, restaurang, konsertbar, museum och häng.
Vad mycket mer kan man begära av en helg som denna?
Känner mig rätt nöjd jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0