helgen i bilder.


Åt spökchips på avslutningen på la Clef under torsdagskvällen. Förutom
chipsen bestod kvällen av massa baguette, ost, kakor, vin, fint sällskap
och prat. Underbart!




Tog mig tillbaka till la Clef på fredagskvällen och gick på en grym konsert. 
Home made och Concrete knives stod på spelschemat. Kom dit med
inga förväntningar och gick hem med ny musikinspiration. 




Åkte hem till Julia en sväng och fick se hennes nya studio. Vi drack te,
åt goda bakverk från ett patisserie och snackade om allt mellan himmel
och jord. Mitt lilla "jag-längtar-efter-en-egen-lägenhets-hjärta" slog hårt
för denna studio. Tänk vad underbart att bara kunna få bo mitt inne i
Paris, i ett jättefint område, i en ljust och superfräsch lägenhet. Hade inte
varit fel!






Fika på starbucks med Moa, Hanna och Rosie efter en nordisk gudstjänst
i danska kyrkan i Paris. Kände mig superamerikansk med stor latte och
smarrig muffins. Skön avslutning på helgen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0