sunshine and mcdo.

Har ju varit fint väder i helgen. Kallt, men soligt! Hade en lugn lördag då
jag och mina två nya zeeländska kompisar gick runt längs en kanal i Paris
och sedan satte oss och njöt av McDonalds i två timmar (!!), kändes som
att jag var 15 och med i ett riktigt "coolt" gäng som hänger på McDo på
sin fritid. Sedan tog vi en tur till fnac för att titta på kamerafodral till min
nya bäbis som jag la upp en bild på igår. Härlig dag!




Calm saturday. Me and my two new zeeland friends went out for a walk
in the nice weather. Cold, but sunny! After that we went to McDonalds
and sat there for two hours, just relaxing. Felt like I was 15 and in a really
"cool" gang that just took over McDo... Nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0