söndagsmys.

Haft söndagsmys själv hemma ikväll. Gjorde god laxsallad till middag men
kompenserade nyttigheten med att äta lite lösgodis (läs. mycket!) som världens
bästa brorsa var så snäll och tog med sig från Sverige. Nu sitter jag och tittar på
Big Brother och mår ärligt talat fysiskt dåligt, vilket jag hoppas resten av Sverige
också gör, när jag ser hur folk beter sig där inne. Dock så är det ju som en drog och
man kan inte sluta titta. Vilken tur att tv4 buggar så att vi utomlandare bara kan
se fram tills första reklampausen. Hade nog blivit lite väl mycket annars. 

Förutom det så laddar jag inför les Arcs och Alperna imorgon. Kommer bli så
skönt att få komma ut i naturen, åka snowboard, äta god mat och kanske bli
lite solbränd. Dock så kommer jag inte ha något internet där ute så uppdatering
och bilder kommer i slutet av veckan. Ha det fint fram tills dess!







söndagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0