solskensuppdatering.

Fanns internet här! Men såklart skrev jag en jättelång uppdatering samtidigt
som internet la av och som nu ej existerar. Jag känner mig som en bäbis och
vill bara lägga mig ner och gråta när det händer. Hur som helst så skriver jag
en ny nu, men lite mer komprimerad då mitt tålamod inte är hur stort som helst. 

Kom fram i måndags och provade redan då snowboarden i backarna. Vi har haft
och kommer ha strålande sol och varmt väder hela veckan men det gör ju
också att backarna blir lite isiga när det fryser på på nätterna. Jag klagar dock inte,
hellre strålande sol och lite sämre backar än perfekta backar och hemskt väder då
man ändå inte tycker att det är kul att åka för att det blåser för mycket och är för
kallt. 

Vi bor i två studios mitt i backen så det är bara att susa ut på morgonen då liftarna
har öppnat. Jag har åkt morgon både tisdag och idag och sedan jobbat med minstingen
efter lunch. Efter hans siesta som han tar efter lunchen har vi gått ut och åkt skidor
i barnbacken (läs. han har åkt, jag har puttat på). Just nu är det att lära sig bromsa
som gäller. Går väl sådär än så länge. Får se hur det går imorgon! 


Började resan med macka och kaffe. Behövs under en fem timmar lång
tågresa med en två-åring som hoppar upp och ner och vägrar sitta still.






Vår studio.




Utsikt från balkongen - dagtid.




Utsikt från balkongen - kväll.






Bästa chillplatsen i världen. Satt på balkongen i solen igår eftermiddag
då lillplutten tog sin siesta och läste tidningar i några timmar. Kan ju
inte klaga på mitt jobb direkt!


Kommentarer
Postat av: sara

Mysigt värre! Och du är ju så söt så jag dör lite <3

2012-03-01 @ 02:20:19
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Ser enormt härligt ut!

2012-03-02 @ 15:05:27
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0