la fin.

Jag är hemma äntligen. Känns härligt men också ganska tomt. Lite speciellt att lämna det som har varit hela ens liv de senaste 10 månader. Tack alla ni fina som varit en del av det och tack till er som har följt min blogg och kommenterat med frågor och glada hejarrop. Nu när mitt år i Paris är slut (för den här gången...) så lägger jag den här bloggen på hyllan och fortsätter blogga på min gamla blogg: http://dolovemelove.blogg.se

Fortsätt gärna följa mig där, nästa spännande utmaning väntar snarare än jag kan förstå. 

Merci beaucoup, au revoir et à bientôt. 


September


Oktober


November


December


Januari


Februari

Mars


April


Maj

Juni

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0