don't blame it on the sunshine...

Hade solhäng och fikamys i min trädgård med en massa fina au pairer idag.
Det bjöds på hallonpaj, glass, kaffe och solbränna och för att toppa detta så
körde vi alla lite WORKOUT (!) på studsmattan efteråt. (HAHA, som att ni någonsin
skulle gå på den. Vi hoppade två hopp och lade oss sedan och glassade).

Vädret här är så himla härligt så man kan inte göra annat än att vara ute i
solen hela dagarna. Känns som att jag fått tre sommarmånader extra då jag
vanligtvis är van vid att denna värmen kommer i juli hemma i Sverige (inte för
att jag någonsin får njuta av den dock, brukar ju jobba järnet från skolavslutningen,
på den gamla goda tiden då jag hade sådana, fram tills mitten av augusti...
workoholic någon? ). Att jag nu är mer solbränd NU än jag någonsin varit förut
känns ju därför underbart!


Smarrig hallonpaj, dagen till ära.

Fina tjejer!





"WORKOUT"...


My chillar i solen.




Blev inte mycket kvar = lyckad paj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0