det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder.

Fin dag idag. Solen sken.

Bra saker som varit idag:

1. Tog en löptur. Kändes så grymt bra att jag istället för kortisrundan
sprang 6km i hyfsat tempo i förmiddagssolen.
2. Åkte in till Paris i bara linne, utan att ens ta med mig en exta tröja i
väskan för att vara på den säkra sidan om det blir kallt. Är det sommarvarmt
så är det tänkte jag, och det var det.
3. Köpte tågbiljetter till Champagne på torsdag. Blir härligt med en
kortistrip ut till vinodlingarna.
4. Lyckades byta le t-shirt på COS = Kändes modigt att klaga på en vara
PÅ FRANSKA. 
5. Drack rosé på mysig uteservering i Montmartre med Markus och Julia.
6. Suttit barnvakt och fått läsa godnattsagor för plutten som jag både
älskar och blir förtvivlad av på samma gång. Men mest älskar just nu. 

Nu ska jag och mina rufsiga och slitna sommartestar till hår gå och lägga oss.
À demain!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0