hej onsdag.

Så var det onsdag igen. Just nu är det matlagning som står
på schemat och idag blir det smarrig lax, färskpotatis och
spenat. (Bästa som finns när JAG är enväldig härskare över
matsedeln! Dock har jag och barnen lite olika matsmak...
men som sagt; jag bestämmer. Hehehehe.)

Lyssnar på svenska P3 nyhetsguiden för att hålla mig lite
uppdaterad av vad som händer hemma i Sverigelandet.
Dock så har det hittils mest handlat om vårt presidentval
här i La France. Ganska så spännande ändå. 

Tillbaka till mer vardagliga ting, så surar jag lite över vädret
som inte alls är soligt och härligt som utlovat. Istället fick
vi samma grådassiga och fuktiga väder som Paris senaste
månaden har bjudit på. Funderar om jag ska väderstrejka snart
kanske...


Hej hopp! Nytt hår, nya örhängen, nya finnar. Gött liv eller. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0