känslosnack.

Känner på mig att det kan bli en fin dag idag. Solen
skiner och jag har precis varit ute på en löptur. Bättre
förutsättningar för en bra dag är svåra att få. Tänk att
en sån liten sak som en löptur kan göra så mycket för
hur man mår. Skulle nästan kunna säga att jag har
blivit lite beroende. KONSTIGT! Speciellt med tanke på
att för ett år sen hade jag aldrig kunnat se mig själv
springa så här regelbundet och så långa sträckor. DÅ
var det häftigt om jag orkade springa 5 km. Idag är det
ett av mina kortpass. Det känns riktigt fint och jag är
rätt stolt över mig själv.

Dags att jobba lite. En av mina sista onsdagar här.
Drygt två veckor kvar i Paris. Många känslor och tankar
snurrar runt i mig hela tiden. Läskigt, skönt, spännande,
tråkigt osv. att åka hem. Antar att jag får ta det som det
kommer och känna när den dagen kommer istället.

Så HÄR bra känns det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0