Mais comment font les femmes?

Hade grymmaste dagen i Paris igår. Jag och Sarah hyrde
cyklar för 2 euro och cyklade upp till Parc Buttes de Chaumont
där vi åt brownies och frukt. Frihetskänslan man fick av att
ha cykel i Paris var makalös. HETT TIPS ALLTSÅ! 

Just nu står pastan som är dagens lunch och luktar otroligt
gott just intill mig. Har redan hunnit med: 

SKOLA
STÄDA BARNENS RUM
TVÄTTA 
RIVA MORÖTTER INFÖR KVÄLLENS MIDDAG

Det ni, är vad jag kallar produktivt. OCH, efter dagens lunch
är avklarad (och kanske något avsnitt av Lost..) så ska jag,
Beata och Markus åka bort till IKEA och chilla. Bästa regnväder-
aktiviteten tycker jag. Känner på mig att det kan bli riktigt
härligt, gott, roligt, bäst, energigivande osv. För det blir IKEA
varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0