och vinnaren är:

LOREEN VANN! Och jag röstade tre gånger. Detta är 150%
fler gånger än jag någonsin telefonröstat i mitt liv. DEN KAN NI 
FÅ KLURA PÅ (för det fick jag göra ett tag, hehehehehe,
var längesen jag behövde tänka matte).

Lycklig var jag i alla fall och alla andra au pairer som satt
i Svenska kyrkans församlingslokal och tittade på ETC på
storbildsskärm. Lila ballonger, chips, paj och dricka fanns
det att tillgå och detta blev en av de finaste kvällarna på
länge. OCH DÅ, mina vänner, så säger det ganska mycket
då senaste tiden har bjudit på enormt många trevliga stunder. 

Nu är prioritet nummer ett att sova. Imorgon kommer det
prioritet ett att bytas ut mot en springtur om jag någonsin
vaknar upp ur min dvala som jag hoppas att jag sjunker in i.
Det sömnen behöver jag! Over and out.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

God förmiddag fina du! Hoppas du får en fin dag i solen! Sista chansen nu att delta i tävlingen som avslutas imorgon! Kanske något du vill ha till sommaren.

KRAM



http://bysofia.se/2012/may/tavling-1.html#comment

2012-05-29 @ 11:46:13
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0