there's only us, there's only this.

Uppe med tuppen denna lördagmorgon. Storhandling står
på schemat och sen kanske (MED BETONING PÅ KANSKE)
en löptur efter det. Skulle må gott av det men mitt löpsug
har denna vecka varit spårlöst försvunnet och jag har haft
noll motivation till träning. Vanligtvis så försöker jag väl att
pressa mig själv lite mer och ta mig ut på de där träningspassen
i alla fall men denna vecka gick det bara inte. Så kan det vara
ibland och inget att gräma sig över i efterhand.

Onödigt att ångra och må dåligt över saker i efterhand egentligen,
samma sak med att oroa sig över saker i förhand. Vad leder
det till egentligen? Leva i nuet är mitt nya mantra. (OBS: Låter
som att jag är ett pro på det när jag skriver det så här. Detta
är så långt ifrån sanningen man kan komma. Att leva i nuet
är det svåraste jag kan ta på mig att göra. Men en utmaning
som för mig definitivt är viktig att klara för att må bra och som
säkert skulle vara bra för många andra att fundera över också!)

525 600 minutes. How do you measure, measure a year?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0