träningsvärken.

Vaknade imorse och hade GALEN träningsvärk. Gjorde
så ont att jag allvarligt undrade hur jag skulle ta mig upp
ur sängen. DÅ vet man att man har jobbat lite extra, eller
som för mig; jobbat med muskler istället för bara kondition.
Något jag inte gjort på alldeles för länge. Hemma tränar
jag ju ofta på friskis och svettis och kör gärna skivstångs-
passen men här har det inte varit lika lätt att göra det. Men
jag fick blodad tand när jag körde styrka i trädgården. Får
nog bli et skivstångspass illa kvickt när jag kommer hem
igen.

Det gör jag snart. Imorgon är det exakt en månad kvar tills
jag flyger tillbaka till svensk mark på obestämd tid. Känns
konstigt, men ändå bra och härligt att få komma tillbaka igen
och börja göra något nytt. I mitt fall, börja plugga till hösten.
ÅH, vad seriöst det lät. Är det verkligen så att nu börjar det
seriösa livet? Slut på ploj och skoj? Det får vi se då. Men det
blir nog ganska mycket kul där också får man hoppas. Man
väljer ju trots allt själv vad man vill plugga och göra nuförtiden
tack och lov. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0