Sista dagen i Sverige.

Sover på Connection hotel på Skavstas flygplats inatt (om jag sover alls)
och nu är det bara timmar kvar tills mitt flyg går. Känns spännande och
häftigt och nu är det bara mamma och Per-Arne att säga hejdå till kvar.
Dagen började ganska tidigt med tåg till Karlstad för frukostfika med Malin,
Moa, Amelia och Jasmin för att säga ett sista hejdå. Ganska muntert ändå,
fällde nån tår innan jag skulle säga hejdå på riktigt men det är ju inte för
alltid som vi sa. Imorgon börjar nya livet och jag ser verkligen fram emot det.

Au demain, j'habite à Paris! 






Fina tjejer som jag kommer sakna som tusan när jag åker! Förutom
Jasmin då, som flyttar till Paris på tisdag. Känns sådär lagomt... bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0