att göra:

Imorgon är min stora att-göra-dag inför Frankrike. Listan kan göras längre
men det är dessa möten jag har inbokade inför morgondagen:
8.00 - Göra nya sulor till skorna (mina gamla börjar spricka och jag
klarar mig definitivt inte 10 månader utan dom)
09.20 - Tåget går till Karlstad
Ca. 11 - Lunch med vänner
12.30 - Hämta ut framkallade bilder
13.45 - Klipptid
15.30 - Andra twinrixsprutan ska tas
16.37 - Tåget går hem till Sunne
17.30 - Upphämtad i Sunne och färd ut till skogen för att packa...

Någon som tycker att jag har ett fullbokat liv kanske?

weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Amanda W

Det kanske är fullbokat just nu men du får tänka vad du har framför dig :)

2011-08-24 @ 13:57:10
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0