brown.

"New" haircolour! Feels so good. I'm home again. 


Kommentarer
Postat av: Klara-Lovisa

Snyggt!!

2011-11-10 @ 23:23:38
URL: http://eenligtmig.blogspot.com
Postat av: sara

Finis!!

2011-11-11 @ 11:16:49
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: mamma

Jättefint!

2011-11-11 @ 15:44:26
Postat av: En nyfiken svensk:)

Hej! Jag hittade din blogg via en länk på aupairguiden.se och fastnade för den, så hela kvällen har jag ägnat åt att läsa igenom ditt arkiv, så nu känns det nästan som om jag känner dig;) jag har själv starka funderingar på att bli aupair när jag tagit studenten om två år, och dras då till frankrike eftersom jag älskar franska. Jag har några frågor som jag önskar du kunde svara på, främst om hur det funkar med språket, du kan svara via mejl om du vill:) jag kör igång: vad har du för utbildning i franska? Har du läst mer än på gymnasiet? Hur gör man för att läsa franska i frankrike? Är det med andra svenskar eller?:) vad kostar det? Räknas den utbildningen som en högskoleutbildning när du kommer hem till sverige? sedan, hur funkade det egentligen i början? Krävde din värdfamilj inte att du skulle kunna tala flytande innan du kom?;) vilka åldrar på barnen tycker du är lämpligt? Det finns ju för- och nackdelar med både små och stora barn! Hur funkade det att komma efter en annan aupair, blir man inte jämförd med henne/honom hela tiden? Får du stor respekt av barnen, som en extraförälder, eller ser de dig mest som en jobbig barnvakt?:) backar föräldrarna upp dig i konflikter med barnen? Vad får du för lön, och vad ska du betala för den?



Många frågor, du behöver absolut inte svara på dem om du inte vill, men jag skulle bli sjukt tacksam!:)

2011-11-12 @ 15:49:55
URL: http://amandalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0