all night long.

Var ute igår och kom hem halv sju imorse. Det är så man festar
i Paris nämligen. Hade en rolig kväll tillsammans med Caitlin på
Social Club och O'sullivans och just nu lever jag på det då jag
har sovit en timme inatt och nu ska ut och träffa kompisar i Paris.
Antar att jag kommer sova gott inatt och vara dödstrött vid middagen
ikväll men det är det värt!

(något annat som är värt när man är trött och har ont i vaderna efter
att ha dansat i klackar hela natten är att en ny säsong Greys Anatomy
har börjat sändas. Har redan sett första och nästan hela andra avsnittet.
Äntligen, som jag längtat!)


Jag har defintivt sett värre ut dagen efter. Förstår inte hur jag kan må
så bra trots så lite sömn. Jag som är sömnberoende och vanligtvis
föredrar dygnets ljusa timmar.

Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

Jag var också på O'Sullivan igår :O

2011-09-24 @ 14:07:35
URL: http://papayaa.blogg.se/
Postat av: Amanda



Hejsan!



Kom in på din blogg av en ren slump & ser att du är jobbar som Au pair i frankrike. Kul, för jag har haft o har fortfarande tankar på att göra detsamma :) Så jag har lite funderingar om du har tid & lust att svara.. :)



Hur hittade du din familj, privat eller genom bolag? Jobbar du hos en fransk eller svensk familj? Om en fransk, hur funkar de med språket elr kan du franska sen innan?



Tack på förhand!

Kram Amanda

2011-09-24 @ 21:16:34
URL: http://amandemoiselle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0