Aujourd'hui.

Har lite hemlängtan så kollade på Svenska hollywoodfruar
på TV3 play. Så himla bra att det finns, kan ju se allt jag
brukar kolla på i Sverige. Risken är väl att jag blir lite
försvenskad men det kanske man få ta så här i början.

Jobbveckan har i alla fall börjat ganska bra. Var inte så
mycket trafik när jag skulle hämta minstingen på dagis
och det var skönt då jag förväntade mig supersvår parkering,
trafikstockning och arga fransmän/fransyskor i bilarna men
så var inte fallet. Hittade en parkering direkt, utan att behöva
ställa mig på andra sidan gatan (där man inte får parkera)
och sätta på mina varningsblinkers. Badade sedan pojken varpå
vi gosade och såg lite Madagaskar, all time favourite movie. 

Lyssna på en av Martina Haags ljudböcker och sedan sova är
planen nu. Au demain!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Hanna!



Snyggt namn du har! Hittade din blogg via STS trots att jag inte är inne på aupair-spåret, och har en liten fråga till dig.



Hur mycket franska kunde du innan du stack iväg?



Funderar nämligen på att spendera kommande vår (from. slutet av januari och framåt är tanken) i favoritstaden Paris. Jag hade dock tänkt att plugga där. Mejla gärna svaret då jag eventuellt kanske har fler frågor!



Mvh Hanna!

2011-09-06 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0