couldn't resist.

Har haft lite svårt att hitta affärer här i St Germain med vettiga priser,
men förra veckan hittade jag Mango och idag visade mig Caitlin en
affär som heter Promod som jag blev förälskad i. Trots att jag shoppade
upp en stor del av min lön förra veckan på H&M kunde jag inte stoppa mig
själv när jag gick in i denna affär. Har letat efter något att ha som jacka
nu när det blir lite kallare, för det är ännu inte tid för min vinterjacka att
komma fram, och här fanns svaret. En cape! Så den åkte fram till kassan
plus en rutig skjorta som var så söt att jag var tvungen att ha den. Så nu
får det nog bli köpstopp för ett tag framöver (hur länge det nu kan vara...).










Inte helt fel ändå kan jag tycka?

Kommentarer
Postat av: Amanda Adilova

Skit snyggt !!! :D

2011-09-22 @ 22:23:42
URL: http://papayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0