Jag vill inte klaga men...

Ett snabbt inlägg innan jag ska sätta mig i den galet
varma mini coopern och köra en av "mina" ungar till
tennisen. Just nu är det alldeles för varmt och jag tar
tillbaks det jag skrev igår om att inte klaga för nu
klagar jag ändå. Jag är nog mer typen som gillar värme
i lagom mängd, som vårvärmen. Men det här är helt sjukt. 

Stänger då in mig på mitt rum och försöker plugga adjektiv
vilka vi har som läxa tills imorgon. Är egentligen alldeles
för svårt för mig men jag kämpar på och hoppas att jag
kommer lära mig snabbt. Får nog fråga "mina" barn när
de kommer hem, annars blir det nog svårt att hänga med
i morgondagens lektion. 

Somnade i solen förut (med tanken i huvudet att jag i alla
fall måste försöka gå ut och "njuta") så imorgon lär väl mitt
ansikte vara halvt avflagnatom jag inte mot förmodan blir
lite brun istället. Jag håller tummarna för det. 

Det enda som jag önskar mer än lite regn just nu är ett hav,
en sjö eller en pool. För jag antar att man inte ska chansa och
slänga sig i Seine? Tror att jag får vara lite smartare och strunta
i den idén tyvärr. Ganska lockande dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0