not as an ordinary french girl.

Vanliga människor i Frankrike äter inte så mycket frukost.
Jag kommer dock aldrig bli en riktig fransyska för när jag
går upp på morgonen skriker min mage efter mat. Och skriker
är ingen överdrift. Så när min värdmamma dricker en kopp
kaffe till frukost så tar jag fram: mitt flingpaket, smör, ost,
bröd, mjölk och juice. Ibland är jag så hungrig att jag till och
med måste ta två portioner flingor innan jag är mätt. Tur att
min familj oftast har hunnit gå hemifrån innan jag har ätit färdigt
så att de slipper få en chock när de ser mina frukostvanor.

My breakfast:


Kommentarer
Postat av: Louise

Köper du eller din värdfamilj detta åt dig? :)

Eftersom man ska väl få maten, men tänkte eftersom du skrev dina flingor, men du kanske menar att det bara är du som äter utav dem ;D

2011-09-21 @ 12:26:23
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: charlotte

haha du äter exakt som mig på morgonen :P

2011-09-21 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0