one month.

Just nu gosar jag in mig med min wild cherry body butter
efter mitt ANDRA löppass denna vecka, notera andra. Känns
riktigt bra och nu har jag också fått lite ny energi inför
onsdagsjobbet som väntar. Ska strax åka iväg och hämta barnen,
parkera och vänta i rondellen vid skolan (ja, ni läste rätt) och sedan
blir det tacos, läxor och hockeyträningar som det ska skjutsas till
och hämtas från. 

Har nog glömt att skriva att jag i måndags fyllde en månad som au
pair i Paris. Tiden går så fort samtidigt som det känns som att jag
varit här hur länge som helst. Det kändes bra i alla fall, nu när jag
kommit över en månadsgränsen kan det bara bli bättre och eftersom
det redan är bra så ser jag ljust på framtiden också. Livet börjar få
lite mer av fasta rutiner här vilket är skönt. Skola, jobb, träning och
träffa kompisar. Lite som hemma fast samtidigt något helt annat. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0