cykelutflykt till Versailles.

Söndagen bestod inte bara av kyrkbesök. Efter lunch åkte jag ut till 
L'Etang la Ville där jag mötte upp mina hurtiga kompisar Lauren och
Victoria. Vi satte våra rumpor (som är ganska så ömma så här dagen
efteråt) på tre cyklar och trampade mot Versailles. Bästa vädret för
cykelutflykt fick vi. 13 grader, sol och nästan vindstilla! Ibland har man
flyt. 

I Versailles så gick vi in i Marie Antoinettes trädgård (...eller by, stad,
land om jag får säga det). Enormt stort och vackert. Kan förstå att flickan
valde att bo där istället för på slottet med tölig pojkvän och alltihop. Där
fick vi också träffa lite djur som Lauren genast tog tillfället i akt att klappa
på. "LOOK AT THAT PIG!!!" 

Härligt var det och jag hoppas på fler cykelturer framöver. Over and out.




Trötta tjejer efter mördarbacken i L'Etang la Ville.






Klappeliklapp.




Tänk om man ändå var en ko, då kunde man få chilla järnet. ALLTID!

Eller en get kanske...?




Den obligatoriska vinodlingen.















Dom sittpuffarna skulle sitta fint hemma. Man kanske kunde få ta med sig en? 









Tillbaka i L'Etang la Ville!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0