biomys.

Nu är veckan slut. Igen. Och jag förstår ännu en gång inte hur
det gick till men nöjd är jag för det är fredag och då blir det
fredagsmys. Kvällen spenderar jag på bio, med mig själv. Jag
ska äta popcorn, dricka cola och bara ta det lugnt och njuta.
Låter det knäppt, knasigt, ensamt, galet, puckat? Då får det väl
vara det. Men jag ska se intouchables, så det så!


som det ser ut i mitt rum just nu. skönt att få somna med tjejen som betyder
mest bakom sig. fint att det bara är lite drygt en månad kvar till hon kommer hit.

Kommentarer
Postat av: sara

Inte alls knäppt att gå själv på bio. Det är självständigt och hur bra som helst. Fina tjejen!

2012-01-28 @ 01:31:02
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: malin

men fina gosen! ja jag vakar över dig, natt som dag! <3

2012-01-28 @ 15:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0