om fyra dagar.

Har fått testa nya utseendet som blogg.se har börjat använda. Märks nog dock inte nån skillnad för er som läser.

Idag är det fyra dagar till jag åker hem. FYRA DAGAR! Börjat packa lite smått (vilket innebär att allt redan ligger i resväskan. För HALLÅ, det är ju Hanna Wiklund vi snackar om här. Planerat in i minsta detalj förstås...) men har nog ändå inte förstått att jag faktiskt ska hem på riktigt på lördag. Det kommer jag nog inte förstå förrän jag är hemma och sitter i mammas soffa.

Nu ska jag jobba och gosa lite extra med "min" treåring som jag kommer sakna en hel del efter det att jag åkt. Imorgon har vi heldag tillsammans han och jag då han stannar hemma med mig istället för att gå till La Creche. Tänk att jag nuförtiden har quality time med småbarn istället för mina kompisar. Men bara några dagar till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0