FREDAG!

Godmorgon hörrni! Morgonen är god idag för att:
  • Det är fint väder
  • Börjar inte jobba förrän klockan 16.40
  • Idag blir det jacuzzibad! (JAAA!)
  • Beställde en Iphone igår som kommmer fram
    lagom tills jag kommer hem i juni, jag är
    från och med nu lika "cool". Ni kan kalla mig
    cool katt, please.
  • Sov till 10.00, vilket inte har hänt på väldigt 
    många månader. Min kropp är inställd på nio
    och går jag upp senare känner jag mig nästan
    stressad över det. Men inte idag, idag känns det 
    underbart!
  • Nu blir det långfrukost. Ciaaaao!

Nyvaken tjej, redo i bikini! (Är det typiskt svenskt att ha på sig bikini istället
för behå på sommaren? Alla kollar på mig som att jag inte har alla hästar
hemma... (älskar det uttrycket, hehe) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0