jag och min nya kärlek - löpskorna.

Tog vara på det lilla solskenet som Paris hade att erbjuda idag och stack
ut och sprang. Känns så himla bra nu! Har mycket mer energi än innan
och är nu mer peppad på jobb, skola, Paris och mitt liv här. Tänk vad lite
sportande kan göra. Att komma ihåg nästa gång det känns motigt att ta det
där första löpstegen. Synd bara att det är så svårt att faktiskt göra det,
komma ihåg. Människan glömmer så lätt och det är väl på gott och ont
men mest ont när det gäller träning om jag får säga det själv. 

Nu är det jobb som gäller och laddande inför imorgon då bästis reser hit
hela vägen från Sverige. Kan ju inte bli bättre!


Ni får hela tre "jag-mår-så-himla-bra-just-nu-bilder"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0