Les Arcs

Är precis hemkommen från alperna och brännan fick ni ju se redan i morse. 
Här kommer bilderna från resten av veckan som spenderades mestadels i
backen där det alltid var strålande sol. Underbart härligt att få komma ut i
naturen och se lite mer av Frankrike. Alperna var mäktigare än mycket jag
sett i mitt liv och jag hoppas att jag får tillfälle att åka tillbaka dit någon gång. 
Les Arcs blev det denna gång, är väldigt sugen på att se Val d'Isere och Chamonix
också. En tur till Mont Blanc hade inte varit fel heller, detta enorma berg som
jag beundrade när jag kom upp till allra högsta toppen vid Les Arcs; 3226 meter
var det. Inte Mont Blanc, men inte så illa ändå med tanke på att Kebnekaise
är 2102 meter högt. 

Tack och hejdå för den här gången alperna, à bientôt! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0