this town that we love.

Dags att sova. Är helt slut efter min löprunda på hela 10 km som jag
sprang i eftermiddags (låter inte så mycket, men för mig som alltid
tänkt: "nä, men jag är ingen löpare. det där är inget för mig" så är det
galet stort att jag faktiskt idag kan stå här och känna att jag fixar en
mil. På en bra tid dessutom! 

Imorgon är det onsdag igen. Veckorna går så fort, det känns som att
dom aldrig riktigt hinner börja innan dom tar slut igen. Häromdagen
passerade jag mitt 3-månader-kvar-datum. Vet inte om jag ska skratta
eller gråta men jag gör väl både och från dag till dag. Ska bli otroligt
sorgligt att en dag lämna detta vackra och fantastiska land men samtidigt
så saknar jag min mami och alla fina människor där hemma.

Men den dagen den sorgen, inget att tänka på nu! Hopp i säng. BISOUS


och här sitter jag nu i min randiga tröja köpt på en vintageaffär i Le Marais
och undrar hur jag ens kom så här långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0